۱۳۹۲ تیر ۶, پنجشنبه

احمدی‌نژاد رفت، جمهوری اسلامی ماند


حسن روحانی نه تنها هیچ گاه در جبهه اصلاح‌طلبان قرار نداشته، بلکه عضو جامعه روحانیت مبارز تهران بوده و با 
هاشمی.رفسنجانی بیش از دیگران هماهنگ بوده و هست

حسن روحانی به چند دلیل به ریاست جمهوری اسلامی انتخاب شد:
عدم آگاهی مردم از وضعیت موجود
- حمایت اصلاح‌طلبان، هاشمی رفسنجانی و طرفدارانش، مراجع تقلید منتقد، بیت آیت‌الله منتظری و گروهی از زندانیان سیاسی از او نقد وضعیت موجود از منظری دیگر و وعده‌های داخلی و خصوصاً خارجی- تنش زدایی با غرب، حل مسئله هسته‌ای و رفع تحریم‌های فلج کننده اقتصادی- که می‌داد.
خطر رئیس جمهور شدن سعید جلیلی که همه را به شدت نگران می‌ساخت
- مردم به این باور رسیدند که در میان هشت نامزد موجود، روحانی دارای بیشترین فاصله از آیت‌الله خامنه‌ای است.


۱۳۹۲ تیر ۱, شنبه






لباس های بی شماری دارد ماندن
نماندن اما
وصله وصله مرگ
بر تن دوخته است

بینِ ماندن وُ نماندن ات
پوستِ تَنت
بهترین لباس ات بود.

__سیدمحمد مرکبیان__

۱۳۹۲ خرداد ۳۱, جمعه

 واشنگتن‌تایمز: حسن روحانی از بمب‌گذاری آرژانتین اطلاع داشت


یک روزنامه آمریکایی نوشت که حسن روحانی- رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران، عضو تیم ویژه حکومت این کشور بوده که در آن انفجار مرکز یهودیان "بوینس آیرس" طراحی شد.

 به نوشته روزنامه واشنگتن تایمز، به نقل از واشنگتن فری بیکن، مقامات آرژانتین می گویند انفجار مرکز یهودیان بوینس آیرس- پایتخت این کشور، توسط حکومت ایران طراحی و از سوی حزب الله لبنان اجرا شده است.
ایرانیانی که گفته می شود در این انفجار نقش داشته اند هنوز تحت پیگرد "اینترپل" قرار دارند.
همچنین واشنگتن تایمز به نقل از اینت نیوز نوشت: یک مأمور امنیتی ایرانی که در سال 90 میلادی از ایران گریخته است، گفته این ترور توسط یک کمیته که با شورای امنیت ملی ایران در ارتباط بوده طراحی شده است؛ در آن زمان حسن روحانی به عنوان عضوی از آن کمیته ترور و همچنین منشی شورای امنیت ملی فعال بوده است.
به گفته رئول گرشت- عضو ارشد نهاد دفاع از دمکراسی، «قاعدتاً اجازه حسن روحانی برای عملی شدن طرح ترور لازم نمی بوده، اما شکی نیست که روحانی از این طرح ترور و همه بحث هایی که منجر به این ترور شد اطلاع داشته است.»
مرکز یهویان در "بوینس ایرس"، در سال ۱۹۹۴ بوسیله بمبی پر قدرت منفجر شد که در اثر ان ۸۵ نفر کشته و ۳۰۰ نفر زخمی شدند.
طبق کیفرخواست رسمی دادستان آرژانتین در سال ۲۰۰۶، چند مقام جمهوری اسلامی به دست داشتن در این انفجار متهم شده اند ولی تا کنون کسی در این پرونده محاکمه نشده است.
حسن روحانی که به تازگی به عنوان رییس جمهور جدید ایران انتخاب شده، به عنوان چهره‌ای میانه‌رو شناخته می شود اما رئول گرشت می گوید که این عنوان برای حسن روحانی "فریبنده" است.
http://www.washingtontimes.com/news/2013/jun/20/iranian-president-elect-hasan-rowhani-tied-jewish

۱۳۹۲ خرداد ۳۰, پنجشنبه

بنا به دستور رهبران جنبش بنفش مانند مستر بهنود از انگلیس و موسیو نبوی از بلژیک مبنی با پایین آوردن سطح مطالبات به جهت بر نخوردن به قبای " فرزانه "، اینجانبان مطالبات حد اقل خود را به شرح ذیل جهت استحضار ریاست جمهور محترم منتخب اعلام میداریم
- دادن یک ملافه اضافه به زندانیان سیاسی و ٢ عدد سیگار به عنوان پاداش شرکت در انتخابات
- نصب کولر در ون های گشت ارشاد و پخش موسیقی ملایم مجاز در آنها
- اجازه خرید بستنی و سفا رش پیتزا تلفنی به آقایان میر ح ... مو ... و مهدی کر... ( به دلیل امکان ایجاد تشنج از بردن اسم معذوریم !!)
- افزایش سرعت اینترنت از دیال آپ ١٠ کیلوبایت به ١٢ کیلوبایت در دقیقه
- تغیر صفحه فیلترینگ از "با استناد به قانون جرائم رایانه ای مصادیق فهرست محتوی مجرمانه" به " جیگرتو عزیزم برا ت ضرر داره " و استفاده از رنگهای شاد ، ترجیها بنفش یا مقدار کمی سبز
- توزیع مجانی یا یارانه ای داروهای ضد سرطان و شیمی درمانی در شهرهایی که برادارن خدوم سپاه ، پارازیت های سرطان زا را برای مقابله با برنامه های ماهواره ، پخش میکنند
- استفاده از باطوم ها و شوکر های با رنگ شاد با طراحی متنوع ، توسط برادران بسیج ، سپاه و نیروی انتظامی
- کاهش نیم درصدی در کمکهای بلا عوض به کشورهای برادر ، سوریه ، فلسطین ، لبنان ، بورکینا فاسو ، جزایر قمر و ونزوئلا ، و تخصیص آن به بودجه بند انداختن خواهران زحمتکش گشت ارشاد
- اجازه چاپ یک صفحه در هر روزنامه اصلاح طلب که در ان بجای امام خامنه ای از معظم له به نام حضرت آیات الله ا لعظمی خامنه ای یاد شده باشد
- اجازه استخدام یا ایجاد اشتغال برای یک ١ آدم معمولی به ازی هر ١١٥ نفر برادر بسیجی و سپاهی که نهایت جمع جبری آن عدد مقدس ١١٤ ، تعداد سوره های قرآن کریم بشود
- اجازه تولید آدامس بادکنکی ، یا بادکنک بدون آدامس ، به بخش خصوصی ، درصورتی که برادران سپاه پاسداران و اطللاعات ، علاقه ای به این کار نداشته باشند
- اجازه واردات و یا صادرات خار شتر و هوا توسط بخش خصوصی در صورت اخذ مجوز از برداران اطلاعات و سپاه پاسدران
اینجانبان هیچگونه مطالبه دیگری نداشته ، و درصورتی که این مطالبات موجب کدورت برادارن خواص با بصیرت و دوستان جدیدا بنفش میشود ،حاضر به چشم پوشی از آن هستیم تا در همین حرکت فقط یک قدم ! به جلو در طول ٨ سال آینده خللی وارد نگردد .
ستاد کاهش سطح مطالبات به قبل از جنگ خندق


ندا
تو،ای دردانــــه مـامـا تو،ای تاج ســربـابـا توای ســـلطان آقاهــا 
توای بنشستـه دردلهـا توای والای والا هـا دلت لبریزشدازشوقها
چوخونت روی سنگ جاری شدی برچشم خصم خاری
ازآن بالا نظرداری که آن رنگ وریا قاری بدوشش بوسه برماری
زخونت خاکی گــــــــربوسید هـــــــزاران لاله ها رویید
اگرخصم ظاهــــــرش خندان دلش ازخون تولــــــرزان
ای قــــــــــرت العین زمــان راه توباد،اندیشـــــه مان
گفتارماپندارتوســــــت پندارما گفتارتوست فـــریاد ماازنای توست
آمـــــــد نـــــدا،ازتـــــونـــدا دستهـــــاگـــره برکن جفا
ای جــــان جـــــانان جوان خـــــون تودررگهـــاروان
اینک تبــــــــرداریم بدست کوهربتی خواهیم شکست
ای کوه نور دریای نور ایران زتو،مست غرور شرمنده شدهاله نور

دیکتاتور عزیزم،دقت کن...
از آنجا که خورشید اعتدال در مملکت طلوع کرده و دوره ی افراط و افراطی گری هم تمام شده و بر طبق نظر بزرگان صحبت از آزادی زندانیان سیاسی و رفع حصر هم نوعی افراطی گری است و فعلن صحبتش صلاح نیست و از آنجا که امثال زیدآبادی ها کمتر از دوسال دیگر با پایان حکمشان به خودی خود آزاد می شوند پس بهتر است به جای عبارت افراط گرایانه "آزادی زندانی سیاسی" از عبارت معتدل "جایگزینی زندانیان سیاسی"استفاده کنیم .به این صورت که عده ای از زندانیان سیاسی که کمتر از دو سال از حبس شان باقی مانده را آزاد کرده و عده ای دیگر را به مدت 4 سال جایگزین آنها کنیم تا هم حکومت ناراحت نشود و هم ما در مسیر اعتدال به پیش برویم.2.بجای عبارت"آزادی سران در بند"عبارت "معاوضه سران در بند" را مطرح کنیم و برای مثال خاتمی و هاشمی را حصر کنند و موسوی و کروبی را آزاد کنند که اعتدال گرایی آسیبی نبیند.3.مطمئنا مرگ و ننگ در خط اعتدال جایگاهی ندارد،پس به جای عبارت افراطی "مرگ و ننگ بر دیکتاتور"از عبارت "دیکتاتور عزیزم ،دقت کن" استفاده می کنیم هر چند خود دیکتاتور هم واژه ای افراطی است و بهتر است بگوییم "تمامیت خواه بزرگوار" و واژه دقت هم تاکیدی است و باید عوض شود پس می گوییم "تمامیت خواه بزرگوار،اندکی مرحمت فرما"

۱۳۹۲ خرداد ۲۹, چهارشنبه

https://www.balatarin.com/permlink/2013/6/18/3339842ای بنفش ها ، یادمان نمیرود همان شادی که برای احمدینژاد کردید . رنگ عوض کردن شما ما را یاد آفتاب پرست می اندازد

۱۳۹۲ خرداد ۲۸, سه‌شنبه

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=387919281314157&set=a.359389200833832.1073741828.356754244430661&type=1&theater

on the eve of World Refugees Day , UNHCR office efforts for ending strike is going towards violence
در آستانه روز جهانی پناهندگان، روند رو به خشونت دفتر کمیساریای عالی پناهندگان دهلی برای پایان تحصن ایرانیان و افغان ها
Monday 17th June 2013, the 15th day of Iranian and Afghans refugees’ sit-in in front of UNHCR in Delhi with “Refugee Rights, Human Rights” slogan, come to an end with police forces interference.

After 15 days of sit-in, Instead of responding to the requests of refugees for a meeting, UNHCR officers in Delhi, made them arrested and dispersed them with the help of police forces.

It is worth mentioning that, on the eve of World Refugees Day, UNHCR office efforts for ending this sit-in is going towards violence.


During police forces interference in today’s sit-in, crying of the terrified children, swooning of some terrified women and police forces raid on Iranian journalist and eventually arresting 5 Iranian for 2 hours who were present at the sit-in, draw the attention of people and made local passersby sorry.

The 15th day of Iranian and Afghan refugees’ sit-in held with presence of around 40 refugees as you can see in the photos and Videos:
"Please follow the link in the comments "
دوشنبه 17 جون 2013 در پانزدهمین روز تحصن پناهجویان ایران و افغان در مقابل دفتر کمیساریای عالی پناهندگان در دهلی , با شعار ” حقوق پناهندگی , حقوق بشر است ” ؛ با دخالت پلیس همراه شد .

پس از گذشت 15 روز از تحصن , مسوولان کمیساریای عالی پناهندگان در دهلی , به جای پاسخگویی به خواسته پناهجویان برای مذاکره ؛ با کمک پلیس به بازداشت و متفرق کردن پناهندگان پرداختند .

گفتنی است در آستانه روز جهانی پناهندگان , تلاش دفتر کمیساریای عالی برای پایان این تحصن , به سمت خشونت می رود .
لینک خبر به فارسی , عکسها و فیلمها : در کامنت


بی پاسخ ترین نگاه
بر پیشانی ِ خرداد
پابرجا، بر دستان ِ زمان...

برای چشمان ِ هماره زنده ی ندا

پنج شنبه ٣٠ خرداد سالگرد نداست، عده ای از دوستان به یاد ان عزیز بر سر مزارش حضور پیدا خواهند کرد
دوستانی که قادر نیستند میتوانند شمعی به یادش بیافروزند....


اون دوستانی که: گهگاه به ما خورده میگیرند و رک گوییمان رو در بیان واقعیتهای تلخ: به توهین به امت تابیر میکنند: اگر ( رای دهندگانی) : رنج آزادیخواهان و زندانیان سیاسی رو نادیده میگیره و در عمل: خون جانباختگان راه آزادی رو پایمال میکنه: و اون اکثریت (مردمی) که: بیتفاوت به جنایات هستند و حتی از گرانیها و بنجلها: استقبال!!! میکنند و .. .؛ نه محترم!.. . بلکه: خائن و البته: قابل توهین هستند.. . وگرنه برای احقاق حقوق و پیگیری وعده های پوشالی و خیزش و خروش و .. . بهانه ها کم نبوده و نیست.. . !

nazafarin

۱۳۹۲ خرداد ۱۳, دوشنبه



مشارکت در کمک رسانی به پناهندگان و پناه جویان خارج از کشور

از کلیه دوستان روانشناس و روانپزشک که مایل به کمک رسانی ، از راه مشاوره ، به پناهندگان و پناهجویان خارج از کشور هستند ، تقاضا میگردد با مراجعه به این سایت و صرف کمی وقت ، کمک بزرگی به هموطنان خودشان بنمایند . سایر دوستان نیز می توانند با اطلاع رسانی به دوستان متخصص خود در این امر سهیم باشند .
www.mercyrefugeeshouse.org

in mosahebeye man ba radio farhange .
share please
هنگام به شادى و فرحبخشى : ساعتى پيش از راديو فرهنگ گفتگويى داشتم با خانم ناز آفرين صبورى ، خواهر جانباخته راه آزادى زنده ياد عليرضا صبورى در مورد چگونگى از دست رفتن عليرضا و عواملى كه باعث اين رويداد غير انسانى شدند ، رنجنامه اى كه نكات برجسته اى نيز در مورد حقوق پناهندگى و نقش ايرانيان خارج از كشور در آن بيان شده ، راديو فرهنگ همدرد و همگام با مبارزين راه آزادى توجه دوستان را به شنيدن اين گفتگو جلب مينماييد ، پيروزباشيد
http://kiwi6.com/file/vb6033d5v4