۱۳۹۱ بهمن ۵, پنجشنبه


خواهرعلیرضا صبوری:سکوت خبری در ارتباط با سالگرد برادرم
لینک مصاحبه
http://www.youtube.com/watch?v=sRjM2mFHglE
نازآفرین صبوری در ارتباط با سکوت خبری در سالگرد برادرشان ابراز گلایه کردند

خانوم نازآفرین صبوری در مصاحبه گفتند اصلاحطلبان و رسانه های دولتی در ارتباط با مرگ برادرم و سالگرد برادرم سکوت اختیار کردند اما همین رسانه در ارتباط با زندانیان خودشان کلی هیاهو میکنند .
مصاحبه نازآفرین صبوری با امید دانا
 — 






  • فرهاد یگانه یکی از زخمی های راهپیمایی اعتراضی عاشورای ۸۸، مسعود علیزاده یکی از زخمی های بازداشتگاه کهریزک و نازآفرین صبوری، خواهر علیرضا یکی از زخمی هایی راهپیمایی ۲۵ خرداد ۸۸ که پس از جراحت جانش را از دست داد، از جمله کسانی هستند که ضمن درخواست دیدار از احمد شهید خواستار شناسایی عاملان و آمران پرونده های زخمی شدگان حوادث پس از انتخابات هستند.
    مسعود علیزاده یکی دیگر از بازداشت شدگان در گیری های اعتراضی تیرماه ۸۸ بود که پس از ضرب و جرح در بازداشتگاه کهریزک، زخمی شد. بر اساس گزارش کلمه او برای مداوای زخم‌های عفونت کرده سر و صورت و دست‌ها و پا‌هایش به بهداری اوین فرستاده شده بود.
    آقای علیزاده پس از آزادی از سعید مرتضوی شکایت کرده و با خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیز درباره شکنجه در کهریزک مصاحبه ای انجام داد اما به گفته خود او «پس از دریافت تهدیداتی از سوی سعید مرتضوی» ایران را ترک کرد.
    آقای علیزاده نیز از طریق مکاتبه با احمد شهید خواستار پیگیری پرونده خود و شناسایی عاملانی شد که در کهریزک باعث شکنجه و زخمی شدن او شدند.
    آقای علیزاده می گوید «اگر حکومت ایران می گوید شناسایی کسانی که در خیابان به مردم شلیک کرده و باعث کشته و یا زخمی شدن معترضان شدند، سخت است، شناسایی کسانی که در کهریزک باعث کشته و زخمی شدن معترضان شده اند نباید سخت باشد.»
     —