۱۳۹۲ خرداد ۳۰, پنجشنبه


دیکتاتور عزیزم،دقت کن...
از آنجا که خورشید اعتدال در مملکت طلوع کرده و دوره ی افراط و افراطی گری هم تمام شده و بر طبق نظر بزرگان صحبت از آزادی زندانیان سیاسی و رفع حصر هم نوعی افراطی گری است و فعلن صحبتش صلاح نیست و از آنجا که امثال زیدآبادی ها کمتر از دوسال دیگر با پایان حکمشان به خودی خود آزاد می شوند پس بهتر است به جای عبارت افراط گرایانه "آزادی زندانی سیاسی" از عبارت معتدل "جایگزینی زندانیان سیاسی"استفاده کنیم .به این صورت که عده ای از زندانیان سیاسی که کمتر از دو سال از حبس شان باقی مانده را آزاد کرده و عده ای دیگر را به مدت 4 سال جایگزین آنها کنیم تا هم حکومت ناراحت نشود و هم ما در مسیر اعتدال به پیش برویم.2.بجای عبارت"آزادی سران در بند"عبارت "معاوضه سران در بند" را مطرح کنیم و برای مثال خاتمی و هاشمی را حصر کنند و موسوی و کروبی را آزاد کنند که اعتدال گرایی آسیبی نبیند.3.مطمئنا مرگ و ننگ در خط اعتدال جایگاهی ندارد،پس به جای عبارت افراطی "مرگ و ننگ بر دیکتاتور"از عبارت "دیکتاتور عزیزم ،دقت کن" استفاده می کنیم هر چند خود دیکتاتور هم واژه ای افراطی است و بهتر است بگوییم "تمامیت خواه بزرگوار" و واژه دقت هم تاکیدی است و باید عوض شود پس می گوییم "تمامیت خواه بزرگوار،اندکی مرحمت فرما"

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر