اون
دوستانی که: گهگاه به ما خورده میگیرند و رک گوییمان رو در بیان واقعیتهای
تلخ: به توهین به امت تابیر میکنند: اگر ( رای دهندگانی) : رنج
آزادیخواهان و زندانیان سیاسی رو نادیده میگیره و در عمل: خون جانباختگان
راه آزادی رو پایمال میکنه: و اون اکثریت (مردمی) که: بیتفاوت به جنایات
هستند و حتی از گرانیها و بنجلها: استقبال!!! میکنند و .. .؛ نه محترم!.. .
بلکه: خائن و البته: قابل توهین هستند.. . وگرنه برای احقاق حقوق و پیگیری
وعده های پوشالی و خیزش و خروش و .. . بهانه ها کم نبوده و نیست.. . !
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر