۱۳۹۲ خرداد ۲۸, سه‌شنبه


اون دوستانی که: گهگاه به ما خورده میگیرند و رک گوییمان رو در بیان واقعیتهای تلخ: به توهین به امت تابیر میکنند: اگر ( رای دهندگانی) : رنج آزادیخواهان و زندانیان سیاسی رو نادیده میگیره و در عمل: خون جانباختگان راه آزادی رو پایمال میکنه: و اون اکثریت (مردمی) که: بیتفاوت به جنایات هستند و حتی از گرانیها و بنجلها: استقبال!!! میکنند و .. .؛ نه محترم!.. . بلکه: خائن و البته: قابل توهین هستند.. . وگرنه برای احقاق حقوق و پیگیری وعده های پوشالی و خیزش و خروش و .. . بهانه ها کم نبوده و نیست.. . !

nazafarin

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر