۱۳۹۲ خرداد ۳۰, پنجشنبه

بنا به دستور رهبران جنبش بنفش مانند مستر بهنود از انگلیس و موسیو نبوی از بلژیک مبنی با پایین آوردن سطح مطالبات به جهت بر نخوردن به قبای " فرزانه "، اینجانبان مطالبات حد اقل خود را به شرح ذیل جهت استحضار ریاست جمهور محترم منتخب اعلام میداریم
- دادن یک ملافه اضافه به زندانیان سیاسی و ٢ عدد سیگار به عنوان پاداش شرکت در انتخابات
- نصب کولر در ون های گشت ارشاد و پخش موسیقی ملایم مجاز در آنها
- اجازه خرید بستنی و سفا رش پیتزا تلفنی به آقایان میر ح ... مو ... و مهدی کر... ( به دلیل امکان ایجاد تشنج از بردن اسم معذوریم !!)
- افزایش سرعت اینترنت از دیال آپ ١٠ کیلوبایت به ١٢ کیلوبایت در دقیقه
- تغیر صفحه فیلترینگ از "با استناد به قانون جرائم رایانه ای مصادیق فهرست محتوی مجرمانه" به " جیگرتو عزیزم برا ت ضرر داره " و استفاده از رنگهای شاد ، ترجیها بنفش یا مقدار کمی سبز
- توزیع مجانی یا یارانه ای داروهای ضد سرطان و شیمی درمانی در شهرهایی که برادارن خدوم سپاه ، پارازیت های سرطان زا را برای مقابله با برنامه های ماهواره ، پخش میکنند
- استفاده از باطوم ها و شوکر های با رنگ شاد با طراحی متنوع ، توسط برادران بسیج ، سپاه و نیروی انتظامی
- کاهش نیم درصدی در کمکهای بلا عوض به کشورهای برادر ، سوریه ، فلسطین ، لبنان ، بورکینا فاسو ، جزایر قمر و ونزوئلا ، و تخصیص آن به بودجه بند انداختن خواهران زحمتکش گشت ارشاد
- اجازه چاپ یک صفحه در هر روزنامه اصلاح طلب که در ان بجای امام خامنه ای از معظم له به نام حضرت آیات الله ا لعظمی خامنه ای یاد شده باشد
- اجازه استخدام یا ایجاد اشتغال برای یک ١ آدم معمولی به ازی هر ١١٥ نفر برادر بسیجی و سپاهی که نهایت جمع جبری آن عدد مقدس ١١٤ ، تعداد سوره های قرآن کریم بشود
- اجازه تولید آدامس بادکنکی ، یا بادکنک بدون آدامس ، به بخش خصوصی ، درصورتی که برادران سپاه پاسداران و اطللاعات ، علاقه ای به این کار نداشته باشند
- اجازه واردات و یا صادرات خار شتر و هوا توسط بخش خصوصی در صورت اخذ مجوز از برداران اطلاعات و سپاه پاسدران
اینجانبان هیچگونه مطالبه دیگری نداشته ، و درصورتی که این مطالبات موجب کدورت برادارن خواص با بصیرت و دوستان جدیدا بنفش میشود ،حاضر به چشم پوشی از آن هستیم تا در همین حرکت فقط یک قدم ! به جلو در طول ٨ سال آینده خللی وارد نگردد .
ستاد کاهش سطح مطالبات به قبل از جنگ خندق


ندا
تو،ای دردانــــه مـامـا تو،ای تاج ســربـابـا توای ســـلطان آقاهــا 
توای بنشستـه دردلهـا توای والای والا هـا دلت لبریزشدازشوقها
چوخونت روی سنگ جاری شدی برچشم خصم خاری
ازآن بالا نظرداری که آن رنگ وریا قاری بدوشش بوسه برماری
زخونت خاکی گــــــــربوسید هـــــــزاران لاله ها رویید
اگرخصم ظاهــــــرش خندان دلش ازخون تولــــــرزان
ای قــــــــــرت العین زمــان راه توباد،اندیشـــــه مان
گفتارماپندارتوســــــت پندارما گفتارتوست فـــریاد ماازنای توست
آمـــــــد نـــــدا،ازتـــــونـــدا دستهـــــاگـــره برکن جفا
ای جــــان جـــــانان جوان خـــــون تودررگهـــاروان
اینک تبــــــــرداریم بدست کوهربتی خواهیم شکست
ای کوه نور دریای نور ایران زتو،مست غرور شرمنده شدهاله نور

دیکتاتور عزیزم،دقت کن...
از آنجا که خورشید اعتدال در مملکت طلوع کرده و دوره ی افراط و افراطی گری هم تمام شده و بر طبق نظر بزرگان صحبت از آزادی زندانیان سیاسی و رفع حصر هم نوعی افراطی گری است و فعلن صحبتش صلاح نیست و از آنجا که امثال زیدآبادی ها کمتر از دوسال دیگر با پایان حکمشان به خودی خود آزاد می شوند پس بهتر است به جای عبارت افراط گرایانه "آزادی زندانی سیاسی" از عبارت معتدل "جایگزینی زندانیان سیاسی"استفاده کنیم .به این صورت که عده ای از زندانیان سیاسی که کمتر از دو سال از حبس شان باقی مانده را آزاد کرده و عده ای دیگر را به مدت 4 سال جایگزین آنها کنیم تا هم حکومت ناراحت نشود و هم ما در مسیر اعتدال به پیش برویم.2.بجای عبارت"آزادی سران در بند"عبارت "معاوضه سران در بند" را مطرح کنیم و برای مثال خاتمی و هاشمی را حصر کنند و موسوی و کروبی را آزاد کنند که اعتدال گرایی آسیبی نبیند.3.مطمئنا مرگ و ننگ در خط اعتدال جایگاهی ندارد،پس به جای عبارت افراطی "مرگ و ننگ بر دیکتاتور"از عبارت "دیکتاتور عزیزم ،دقت کن" استفاده می کنیم هر چند خود دیکتاتور هم واژه ای افراطی است و بهتر است بگوییم "تمامیت خواه بزرگوار" و واژه دقت هم تاکیدی است و باید عوض شود پس می گوییم "تمامیت خواه بزرگوار،اندکی مرحمت فرما"