۱۳۹۰ بهمن ۱۹, چهارشنبه


سپاس مر خدای عز و جل که طاعت نکردنش موجب عِقابی سهمگین که کمترینش دوزخ و بیشترینش مذمت "خداپرستان". هرنفسی که فرو میرود پر از دی اکسید کربن و چون برمیاید پر از اکسیژن آه زده. سپاس که ملت ما را منحصر بفرد آفرید از لحاظ هوش و پشتکار در سطح بالای استاندارد ، از لحاظ کار جمعی در سطح زیر خط فقر ، از لحاظ مدیرییت جامعه، هولناک و در سطح پوز دادن در صدر جهان و از لحاظ عدم سازگاری هموطن در سطح گریه آور و از لحاظ ناشکری شکرت ناشکر ترین. سپاس که ما را در تاریخ گذشته متوقف کرد و تاریخ عربستان سعودی ذهن ما را بیش از وطن به خود مشغول کرده، سپاست می‌گویم که مرا ایرانی آفریدی 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر