۱۳۹۰ بهمن ۲۹, شنبه




دلم برات تنگ شده...
برای تو، برای خودم، برای همه چیز
کاش بودم یا حداقل بودنم رو حس میکردم
کاش نمیمردم یا حداقل مردنم رو حس نمیکردم
کاش هنوز هم آسمون مثل رویاهای گمشده ام آبی بود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر